Reklamace a vrácení zboží

Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zakoupené produkty vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.

Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění emailu (do kolonky níže), na který jste objednával/a a jeho potvrzení. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce.

 
Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.
Zboží odesíláme tak, aby jste na něj nemuseli dlouho čekat a mohli jej konečně otestovat u vody!
Kompletní nabídku produků máme skladem! Adresa:
Štúrova 20, Praha 4 - Krč
Osobní odběr na prodejně
Po-So 8:30-19:00
Ne 8:30-12:00
Štúrova 20, Praha 4 - Krč

Štúrova 1284/20, Praha 4
Po-So 8:30-19:00
Ne 8:30-12:00

Navigovat
Zákaznická podpora: 602 271 983 info@azfishing.cz